Στην νότια πύλη της ΔΕΘ συγκεντρώθηκαν αγρότες μαζί με τα τρακτέρ τους διαμαρτυρόμενοι για τις συνθήκες επιβίωσης που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας.
Αγρότες, αλιείς, κτηνοτρόφοι και μελισσοκόμοι από την Θεσσαλονίκη, την Κεντρική Μακεδονία και την Θεσσαλία συγκεντρώθηκαν στο κέντρο της Θεσσαλονίκης για να πάρουν μέρος στο συλλαλητήριο που γίνεται με αφορμή τα εγκαίνια της 31ης Agrotica. Στην πόλη έχουν φτάσει περισσότερα από 70 τρακτέρ.
Τα προβλήματα του κλάδου είναι μεγάλα και δεν λύθηκαν μετά τις 50 ημέρες που κράτησαν τα μπλόκα σε όλη τη χώρα. Οπως λένε, συνεχίζουν να ζητούν καλύτερες τιμές, μείωση του κόστους στην παραγωγή και στήριξη από την πλευρά της Πολιτείας.



