Οι αγρότες αποφάσισαν να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, κατεβαίνοντας στην Αθήνα με τα τρακτέρ την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου, μετά από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Νίκαια.
Στους δρόμους ξαναβγαίνουν οι αγρότες, δύο εβδομάδες μετά τη λήξη των μπλόκων, διεκδικώντας τις λύσεις που δεν τους έδωσε η κυβέρνηση. Στη σημερινή σύσκεψη στη Νίκαια οι αγρότες αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν μαζική κάθοδο με τρακτέρ στην Αθήνα, ενώ τη Δευτέρα 9 και την Τρίτη 10 Φεβρουαρίου θα προχωρήσουν σε ανάλογες κινητοποιήσεις μέσα στις πόλεις.
Η κάθοδος στην πρωτεύουσα προγραμματίζεται για την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου ενώ, σύμφωνα με τον μέχρι στιγμής προγραμματισμό, θα διανυκτερεύσουν στο Σύνταγμα και θα αποχωρήσουν το Σάββατο.
Παράλληλα θα διοργανωθούν συλλαλητήρια την ερχόμενη Δευτέρα και Τρίτη σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας ενώ θα συμμετέχουν και στις κινητοποιήσεις, στις 28 Φεβρουαρίου, για το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών.
Οι παραγωγοί θεωρούν ότι η κυβέρνηση άκουσε, αλλά… δεν έλυσε τα βασικά τους ζητήματα – κυρίως την αναπλήρωση χαμένου εισοδήματος και το εμβόλιο στους κτηνοτρόφους για την ευλογιά – με συνέπεια αρκετοί επαγγελματίες να βρίσκονται σε οικονομικό αδιέξοδο.
