Αναστάτωση έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία του Κιλκίς η είδηση του θανάτου ενός 57χρονου άνδρα, ο οποίος εντοπίστηκε χωρίς τις αισθήσεις του σε χωριό του δήμου Παιονίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άνδρας βρέθηκε αναίσθητος από συγγενικό του πρόσωπο στον εξωτερικό χώρο της κατοικίας του, στην αυλή του σπιτιού. Άμεσα μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας της περιοχής, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν τον θάνατό του.
Τα πρώτα στοιχεία που συγκέντρωσαν οι αρμόδιες Αρχές απέκλεισαν το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας, ενώ τα νεότερα δεδομένα συγκλίνουν στο ότι ο 57χρονος φέρεται να έθεσε τέλος στη ζωή του, καταναλώνοντας ισχυρή τοξική ουσία.
Πρόκειται, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, για δηλητήριο που χρησιμοποιείται για μυοκτονία σε αποθηκευμένα σιτηρά, γεγονός που ενισχύει το σενάριο της αυτοκτονίας.
Την ίδια ώρα, μαρτυρίες κατοίκων της περιοχής αναφέρουν ότι ο άνδρας αντιμετώπιζε το τελευταίο διάστημα σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Όπως επισημαίνεται, συγκαταλεγόταν στους αγρότες της περιοχής του Αγίου Πέτρου, των οποίων οι επιδοτήσεις είχαν δεσμευτεί από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, επιβαρύνοντας περαιτέρω την ήδη δύσκολη καθημερινότητά τους.
Οι Αρχές συνεχίζουν τη διερεύνηση της υπόθεσης, προκειμένου να διαλευκανθούν πλήρως οι συνθήκες του θανάτου.
Φωτογραφία: Envato
