Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε μεταξύ της Γενικής Γραμματέως Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Αργυρώς Ζέρβα, και εκπροσώπων της Εθνικής Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών (ΕΘΕΑΣ), με βασικό θέμα τα Σχέδια Βελτίωσης και την πορεία υλοποίησής τους.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν την εφαρμογή της προδημοσιευθείσας πρόσκλησης, καθώς και πρακτικά θέματα που έχουν ανακύψει από το ενδιαφέρον των παραγωγών και των συλλογικών σχημάτων. Εμφαση δόθηκε στη διευκόλυνση της πρόσβασης των αγροτών στις χρηματοδοτήσεις και στη μεγιστοποίηση των ωφελειών για τις εκμεταλλεύσεις και τις αγροτικές επιχειρήσεις.
Η Γενική Γραμματέας υπογράμμισε τη σημασία του θεσμικού διαλόγου με τους εκπροσώπους του αγροτικού κόσμου, επισημαίνοντας ότι στόχος του ΥΠΑΑΤ είναι η αποτελεσματική αξιοποίηση των ενωσιακών πόρων και η στήριξη επενδύσεων που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα και τον εκσυγχρονισμό της ελληνικής γεωργίας.
Από την πλευρά της ΕΘΕΑΣ τέθηκαν παρατηρήσεις και προτάσεις που προέρχονται από την εμπειρία των συνεταιρισμών και των παραγωγών, με κοινό ζητούμενο τη βελτίωση των διαδικασιών και την ομαλή υλοποίηση των Σχεδίων Βελτίωσης.
Η συνάντηση εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεχούς συνεργασίας του ΥΠΑΑΤ με τους θεσμικούς φορείς του αγροτικού τομέα, με στόχο την ενίσχυση των επενδύσεων και τη βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής υπαίθρου.
