Από την Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2026, στην Περιφέρεια Θεσσαλίας επαναλειτουργούν έξι απολυμαντικοί σταθμοί με στόχο την πρόληψη και τον έλεγχο της διασποράς του ιού της ευλογιάς στα αιγοπρόβατα.
Η κίνηση αυτή, που ισχύει έως την ολοκλήρωση των διαγωνιστικών διαδικασιών και περιλαμβάνει υποχρεωτική διέλευση οχημάτων μεταφοράς ζώντων ζώων και ζωοτροφών, γίνεται στα πλαίσια των μέτρων βιοασφάλειας για την προστασία του ζωικού κεφαλαίου.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Διεύθυνσης Κτηνιατρικής της Περιφέρειας Θεσσαλίας «Ολα τα οχήματα μεταφοράς ζώντων ζώων (όλων των ειδών), συλλογής και μεταφοράς γάλακτος και διακίνησης ζωοτροφών θα πρέπει υποχρεωτικά να διέρχονται κατά την μετακίνηση τους, από τους σταθμούς απολύμανσης.
Η απολύμανση θα διενεργείται από εξειδικευμένο προσωπικό και θα εκδίδεται κάθε φορά επιτόπου βεβαίωση απολύμανσης. Ολα τα οχήματα κατά τον έλεγχο της Τροχαίας και της Αστυνομίας θα πρέπει να επιδεικνύουν την βεβαίωση απολύμανσης. Στους παραβάτες θα επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις».
Τα σημεία των απολυμαντικών σταθμών, ανά Π.Ε., σε όλη την Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι τα εξής :
ΛΑΡΙΣΑ: Μικρό Ελευθεροχώρι, Γυρτώνη, Κουτσόχερο δίπλα στο εργοστάσιο Τσιλιλή
ΚΑΡΔΙΤΣΑ: Αγιος Θεόδωρος – Περιοχή ΔΕΛΤΑ
ΜΑΓΝΗΣΙΑ & ΣΠΟΡΑΔΕΣ: Αλμυρός
ΤΡΙΚΑΛΑ: Ριζαριό απέναντι από Μπανταβάνη
Το ωράριο είναι 07:00 με 14:00.
