Στο πλαίσιο των μέτρων για την πρόληψη της ευλογιάς, αστυνομικοί στην Θεσσαλονίκη συνέλαβαν έναν βοσκό γιατί έβγαλε τα ζώα του έξω από το μαντρί.
Οπως αναφέρει ανακοίνωση της ΕΛΑΣ: “Συνελήφθη από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αστυνομίας Θεσσαλονίκης μεσημβρινές ώρες χθες (10-03-2026) 50χρονος ημεδαπός-κτηνοτρόφος, σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία από το Α.Τ. Λαγκαδά, για παραβίαση των μέτρων για την πρόληψη ασθενειών.
Συγκεκριμένα, ο προαναφερόμενος στην ευρύτερη περιοχή του Λαγκαδά, συνόδευσε κοπάδι περίπου τετρακοσίων (400) αιγοπροβάτων σε υπαίθριο σημείο και να τα έχει για βόσκηση εξωτερικά του ποιμνιοστασίου της κτηνοτροφικής μονάδας όπου στεγάζονται παραβιάζοντας με αυτό τον τρόπο τα μέτρα περιορισμού της εξάπλωσης της ζωονόσου ευλογιάς που ισχύουν στην περιοχή”.
* Φωτογραφία αρχείου
