Ενας 57χρονος αλλοδαπός συνελήφθη στην Θεσσαλονίκη για παραβίαση μέτρων που αφορούν την πρόληψη και τον έλεγχο ζωονόσων.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 57χρονος εντοπίστηκε να βόσκει δέκα αιγοπρόβατα εκτός της δηλωμένης εγκατάστασης εκτροφής και διαμονής τους (στάβλος). Κατά τον έλεγχο διαπιστώθηκε ότι τα ζώα δεν έφεραν τα προβλεπόμενα κίτρινα ενώτια, ούτε είχαν εμβολιαστεί, όπως ορίζει η κτηνιατρική νομοθεσία.
Αμεσα τα ζώα οδηγήθηκαν πίσω στη σταβλική εγκατάσταση, ενώ σε βάρος του 57χρονου, με καταγωγή από την Αλβανία, κινήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία.
Σημειώνεται ότι τα ενώτια είναι ειδικές πλαστικές ταυτότητες που τοποθετούνται στα αυτιά των ζώων και φέρουν μοναδικό αριθμό καταγραφής. Μέσω αυτών εξασφαλίζεται η δυνατότητα να εντοπιστεί η προέλευση και η πορεία κάθε ζώου, στοιχείο κρίσιμο για τον έλεγχο μεταδοτικών ασθενειών και την προστασία της δημόσιας υγείας.
Διαβάστε επίσης Θεσσαλονίκη: 40χρονος έκοψε καλώδια χαλκού από τη Διαλογή – Εντοπίστηκε από το φύλακα
* Φωτογραφία αρχείου