Πληρωμές έγιναν στους αγρότες την Μεγάλη Εβδομάδα ωστόσο ο κύκλος των καταβολών θα συνεχιστεί το προσεχές διάστημα.
Ο Γενικός Γραμματέας Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Σπύρος Πρωτοψάλτης, μιλώντας στο ΕΡΤnews επισήμανε ότι τέλος Απριλίου θα γίνει ο επόμενος κύκλος αποζημιώσεων και έχουν ήδη σταλεί οδηγίες στις περιφέρειες. «Το θέμα είναι ότι η οικονομική στήριξη πάει μαζί με την ψυχραιμία, την αυστηρή τήρηση των μέτρων και τους ελέγχους», είπε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Πρωτοψάλτης ανέφερε ότι η απαγόρευση διακίνησης ζωικών προϊόντων από τη Λέσβο έγινε με μοναδικό γνώμονα να μην υπάρχει ο ιός στην εφοδιαστική αλυσίδα και βγει από το νησί. Διευκρίνισε ότι «δεν είναι το ίδιο το τυρί το οποίο έχει πρόβλημα, αλλά η συσκευασία, τα τελάρα, οι παλέτες, τα φορτηγά, ο ρουχισμός, δηλαδή η εφοδιαστική αλυσίδα».
Όπως γνωστοποίησε, η κυβέρνηση μίλησε με χώρες οι οποίες έχουν πολύ αυστηρά πρωτόκολλα, όπως η Αυστραλία, και έχει φτιάξει ένα πρωτόκολλο το οποίο θα περιγράφει ακριβώς τη διαδικασία την οποία πρέπει να ακολουθήσει το τυροκομείο, ο παραγωγός και όλα τα κομμάτια της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Φωτογραφία αρχείου: Envato
