Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας ζητά την άμεση άρση της καραντίνας που έχει επιβληθεί στον νομό Κοζάνης για τα αιγοπρόβατα, επικαλούμενη σοβαρά προβλήματα βιωσιμότητας των κτηνοτρόφων και την ανάγκη για ελεύθερη μετακίνηση των ζώων.
Η απόφαση της ΕΕ για παρατεταμένα περιοριστικά μέτρα έχει προκαλέσει εντάσεις στην τοπική αγροτική κοινότητα. Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας απευθύνει έκκληση να ολοκληρωθεί η καραντίνα, στην οποία έχει τεθεί ο νομός Κοζάνης, μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου.
Χαρούμενος: «Αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς»
Οπως δήλωσε στην ΕΡΤ3 και την εκπομπή «Περίμετρος» ο αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης, Πασχάλης Χαρούμενος το πρόβλημα είναι τεράστιο. «Σε όλη την περιφέρεια είχαμε μόνο τρία κρούσματα. Μετά από απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης μπήκε όλος ο νομός Κοζάνης σε καραντίνα έως 30 Μαρτίου. Αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς. Εχω άριστη συνεργασία και με τον κύριο Τσιάρα και με τον κύριο Κέλλα, έφερα το θέμα στο περιφερειακό συμβούλιο και αποφασίσαμε ομόφωνα να μείνει ελεύθερος ο νομός Κοζάνης.
Προτείνουμε να μείνουμε ελεύθεροι γιατί έπρεπε να μείνουμε ελεύθεροι από 6 Ιανουαρίου και η ΕΕ πρότεινε τέλη Μαρτίου. Δεν είναι μόνο το πρόβλημα με τις σφαγές, δεν μπορούν να μετακινηθούν τα ζώα, το κοστολόγιο είναι πάρα πολύ μεγάλο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Π. Χαρούμενος.
Φωτό: Envato
