Σε τροχιά νέων δυναμικών κινητοποιήσεων μπαίνουν οι αγρότες, με επίκεντρο τον αυτοκινητόδρομο Ε-65.
Σήμερα, Μεγάλη Τρίτη, στις 12:00 το μεσημέρι, αγρότες της Καρδίτσας στήνουν μπλόκο στο ύψος του κόμβου, διεκδικώντας λύσεις στα χρονίζοντα προβλήματα του κλάδου.
Η κινητοποίηση, που οργανώνεται από την Ενωτική Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Καρδίτσας, λαμβάνει πλέον ευρύτερες διαστάσεις. Στο κάλεσμα ανταποκρίνονται ενεργά και οι αγρότες της Δυτικής Μακεδονίας, με τον Αγροτικό Σύλλογο Γρεβενών να καλεί τα μέλη του σε μαζική συμμετοχή με φυσική παρουσία και οχήματα.
«Η εβδομάδα παθών για την αγροτιά δεν τελειώνει με υπομονή αλλά με πάλη», υπογραμμίζουν οι αγρότες της Δυτικής Μακεδονίας, στέλνοντας μήνυμα αλληλεγγύης και κλιμάκωσης του αγώνα.
Τα 7 «καυτά» αιτήματα των αγροτών
Οι παραγωγοί προχωρούν στον αποκλεισμό προβάλλοντας μια δέσμη αιτημάτων που αφορούν την επιβίωση του πρωτογενούς τομέα:
- Άμεση πληρωμή όλων των εκκρεμών επιδοτήσεων από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, χωρίς περικοπές.
- Καθιέρωση εγγυημένων τιμών για τα αγροτικά προϊόντα.
- Δραστική μείωση του κόστους παραγωγής (αγροτικό ρεύμα, εφόδια).
- Θεσμοθέτηση αφορολόγητου αγροτικού πετρελαίου.
- Ρύθμιση και διαγραφή αγροτικών χρεών.
- Επιτάχυνση των αντιπλημμυρικών έργων στον θεσσαλικό κάμπο.
- Παύση κάθε δίωξης που σχετίζεται με τη συμμετοχή σε προηγούμενες κινητοποιήσεις.
Η κινητοποίηση αποτελεί συνέχεια των πρόσφατων αγροτικών διαμαρτυριών, με τους παραγωγούς να δηλώνουν αποφασισμένοι να παραμείνουν στον δρόμο μέχρι να δοθούν ουσιαστικές απαντήσεις στα οξυμένα προβλήματά τους.
