Αντιπροσωπεία της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Νομού Λάρισας θα συναντηθεί αύριο, Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου, με την ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και τον πρόεδρο του ΕΛΓΑ.
Μέλη της αντιπροσωπείας της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Νομού Λάρισας πρόκειται να θέσουν επί τάπητος όλα τα καίρια θέματα που απασχολούν αγρότες και κτηνοτρόφους του νομού, στη συνάντησή τους με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Κώστα Τσιάρα και τον πρόεδρο του ΕΛΓΑ, κ. Αθανάσιο Λυκουρέντζο στο Υπουργείο στην Αθήνα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ομοσπονδίας, κατά τη συζήτηση θα τεθούν οι εκκρεμότητες στις αποζημιώσεις από φυσικές καταστροφές, τα ληξιπρόθεσμα αιτήματα για πληρωμές, η νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ) και οι επιπτώσεις από την επιδημία ευλογιάς των αιγοπροβάτων που έχει πλήξει πολλούς παραγωγούς της περιοχής.
Μιλώντας στην ΕΡΤ Λάρισας ο αντιπρόεδρος της Ενωτικής Ομοσπονδίας κ. Σ. Αλειφτήρας επεσήμανε μεταξύ άλλων ότι η ατζέντα της συζήτησης περιλαμβάνει όλα τα θέματα που αφορούν τον πρωτογενή τομέα στο νομό. Καταρχήν, όπως ανέφερε ο κ. Αλειφτήρας δεν έχει υπάρχει η παραμικρή πρόοδος σε όλα τα θέματα που είχαν συζητηθεί στην τελευταία συνάντηση με τον πρωθυπουργό πριν από ένα και πλέον μήνα.
Στη συνάντηση θα πάρουν μέρος και εκπρόσωποι των κτηνοτρόφων που έχουν πληγεί από την ευλογιά, οι οποίοι ως γνωστόν ζητούν να προχωρήσει η διαδικασία του εμβολιασμού στο ζωικό κεφάλαιο. Οι πληρωμές, η συζήτηση για τη νέα ΚΑΠ, καθώς και η ανασύσταση του φυτικού κεφαλαίου και οι αποζημιώσεις από τον ΕΛΓΑ θα τεθούν επίσης επί τάπητος στην ηγεσία του ΕΛΓΑ.
Πηγή: ΕΡΤ
Φωτό: Eurokinissi
