Σε τροχιά νέων αποφάσεων μπαίνει το αγροτικό κίνημα, με πανελλαδική σύσκεψη που προγραμματίζεται στη Νίκαια Λάρισας.
Οι εκπρόσωποι των μπλόκων εξετάζουν τα επόμενα βήματα, με ανοιχτό το ενδεχόμενο οι αγρότες να προχωρήσουν σε νέες δυναμικές κινητοποιήσεις σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη, καθώς η πίεση για λύσεις στα χρόνια προβλήματα του κλάδου εντείνεται.
Ετσι, την Τετάρτη, 4 Φεβρουαρίου αναμένεται να πραγματοποιήσουν νέα πανελλαδική σύσκεψη στη Νίκαια της Λάρισας. Εκεί, όπως αναφέρουν οι τελευταίες πληροφορίες, αναμένεται να συμμετάσχει η πλειοψηφία των 54 μπλόκων του προηγούμενου διαστήματος που είχαν συστήσει την Πανελλαδική Επιτροπή.
Στη Νίκαια θα δώσουν το παρών αγρότες από τα μπλόκα της Θήβας, του Κάστρου, του Έβρου, των Τρικάλων και άλλων περιοχών προκειμένου να αποφασίσουν εάν θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις με άλλες μορφές δράσης και όχι με νέα μπλόκα.
Στο τραπέζι, όπως όλα δείχνουν, θα τεθούν δύο προτάσεις. Η πρώτη είναι να γίνει συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας με τρακτέρ και λεωφορεία, και η δεύτερη, συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο της Agrotica (12-15 Μαρτίου).
Οπως εξηγούν αγρότες από την πανελλαδική επιτροπή, η κινητοποίηση στην Agrotica θα έχει και συμβολικό χαρακτήρα, καθώς συνδέεται με τις ημέρες της εξέγερσης του Κιλελέρ.
Τα αιτήματα πάντως των αγροτών παραμένουν τα ίδια και αφορούν το κόστος παραγωγής και την βιωσιμότητα του πρωτογενούς τομέα.
