Συνεχίζονται οι έρευνες για τις παράνομες επιδοτήσεις του ΟΠΕΚΕΠΕ βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με τις Αρχές να επεκτείνουν τις επιχειρήσεις τους από την Κρήτη στη Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Θεσσαλονίκη.
Στο στόχαστρο του ελληνικού «FBI» βρίσκονται πρόσωπα που φέρονται να εισέπραξαν παράνομα ευρωπαϊκές και κρατικές ενισχύσεις, με την Θεσσαλονίκη να βρίσκεται σήμερα στο επίκεντρο της μεγάλης αστυνομικής επιχείρησης.
Από νωρίς το πρωί, το ελληνικό «FBI» αναζητά σε διάφορες περιοχές της βόρειας Ελλάδας αγρότες για τους οποίους υπάρχουν πληροφορίες ότι έλαβαν παράνομες επιδοτήσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Μέχρι στιγμής έχουν συλληφθεί 17 άτομα, οι περισσότεροι από αυτούς στην Θεσσαλονίκη, αναφέρει το newsit.gr.
Η έρευνες των αρχών είναι σε εξέλιξη ώστε να εντοπιστούν και να συλληφθούν όλοι οι ύποπτοι αλλά και να αποκαλυφθεί ο τρόπος δράσης τους.
Υπενθυμίζεται πως χθες Δευτέρα (25/5), οι αρχές συνέλαβαν στην Κρήτη 22 άτομα, που επίσης κατηγορούνται για την συμμετοχή τους σε κύκλωμα με παράνομες επιδοτήσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ.
Οι δράστες έλαβαν σχεδόν 3 εκατ. ευρώ από επιχορηγήσεις, δηλώνοντας εικονικά μισθωτήρια, εκμεταλλευόμενοι τα κενά του συστήματος κατά την υποβολή των αιτήσεων.
Φωτογραφία: Eurokinissi
