Η υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ έχει φέρει σημαντικές εξελίξεις στην κυβέρνηση, με τον ανασχηματισμό να αποτελεί την πρώτη αντίδραση από τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Το 2021 είχε γίνει συζήτηση ,μεταξύ πρώην υπουργού και του τότε προέδρου του ΟΠΕΚΕΠΕ, κατά την οποία ειπώθηκε η φράση «Να κόψουμε απ’ αλλού και να τα βάλουμε στους δικούς μας». Συνεχίζεται η ερεύνα των Ευρωπαίων δικαστών και οι συνομιλίες της Βουλεύτριας Τρικάλων -για τις τότε εξυπηρετήσεις προς τον κτηνίατρο – περιλαμβάνονται στη δικογραφία για τον οργανισμό, η οποία διαβιβάστηκε στη Βουλή από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία. Διαβάστε περισσότερα στο Thes.gr
Φώτο:Eurokinissi
